8 Ağustos 2015 Cumartesi

Bu Hafta Seyrettiğim Filmler






5 yorum:

  1. kıyamet günü nü izledim gerçekten çok güzel bir filmimdi yakın zamanda izledim hatta ...

    YanıtlaSil
  2. Diğer üç film de harbiden sağlam filmler sessizkaldım. Fırsat bulduğunuzda seyredin derim:)

    YanıtlaSil
  3. Kraftidioten'i izledim, değişik güzel bir filmdi.
    Kıyamet günü süperdi. Özellikle Naomi'nin (arkadaşım benim) kafasını yavaş yavaş kaldırıp dev gibi dalganın üzerine geldiğini gördüğü sahne fenaydı.
    Mission Impossible'ı geçiniz, sevemedim bir türlü...
    Aç kalpler? hımm, bakicimm..

    YanıtlaSil
  4. Little Fabien, Görevimiz Tehlike'ye var ya... Tek kelimeyle bayılırım:)

    YanıtlaSil
  5. Görevimiz Tehlike bu sefer beni tatmin etmedi açıkçası eksik olan bir şeyler vardı aksiyon sahneleri on numaraydı ama dedim ya eski seriler aklıma geldikçe olmamış Tomcum dedim :)

    YanıtlaSil