1 Mart 2016 Salı

Kör Gibi Değil Mi? Tıpkı Kör Gibi...

Esra, zaten durmaz oturmaz biriydi. Üniversitenin 2. yılı için Erasmus bursuyla Almanya'ya gittiğinden beri resmen bünyesini  evliya çelebiye akort etti. Amsterdam senin Berlin benim, Münih senin Paris benim, Prag senin Brüksel benim... Tek başına dolaşıp duruyor.  Kör deyince, ellerini  uzatıp yavaş yavaş hareket eden, dilenen, gördüğümüzde halimize şükretmemiz istenen, korkulu, güvensiz insan tipi algısıyla büyüdüğümüz için, Esra gibi körler pek çok insanı elbette şaşırtıyor.

 
 

Esra'ya "İnan doğuştan kör olduğunu bilmesem, kör olduğuna asla inanmam. Hiç kör gibi değilsin." diyen biri  olmadım. Onun kör olduğunu biliyorum. Hatta üzerine basa basa tıpkı kör gibi diyorum. Çünkü diğer yetileriyle dünyanın her yerinde cirit atacağına tüm yüreğimle inanıyorum. 

 
Hayat dünyanın en gelişmiş ülkelerinde dahi körlere göre düzenlenmediği için, pek çok zorlukla karşılaşıyor. Esra hayallerinin peşinde koşan şahane biri. Zorlukları azimle, bilgelikle aşıyor.  Hayat, çoğunluğu değil  herkesi düşünerek düzenlenmeli... Esra'nın yılmadan yaşamın bizatihi içinde olması,  daha güzel bir dünya için  umudumu kabartıyor. Yolun açık olsun Esra:)

10 yorum:

  1. Maşallah bu ne azim gıpta ettim sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yolun açık olsun Esra.

    YanıtlaSil
  3. Hayal Kahvem, blogumda mimledim seni. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmıyorum Küçük Joe. Çok korkarım mimlenmekten:)

      Sil
    2. Yanıtlamak zorunda değilsin. İstersen eğer.

      Sil
    3. Çok iyisin Küçük Joe. Anlayışın için teşekkür ederim.

      Sil
  4. Çok güzel ve umut dolu hikaye.Yolu açık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yusuf, yolu açık olsun... Engeller kalksın:)

      Sil