10 Aralık 2017 Pazar

neden yazıyor'um'sunuz'lar

   "vallahi bilmiyorum.. bırakmayı çok denedim ama olmuyor.. ümitsizim.. tedavi görüyorum"


"iki kalas, bir heves işte.. sevdiğim yazarların devamı olmayı düşlemiştim"


"bilsem gizler miydim gizli hislerimi"


"yazmıyorum.. kayboldum.. yazıyor gibi yaparak, gizli gizli adres soruyorum aslında"


"yazıyorum, ne olacak.. evvel allah, halkımızın gönlünde herkese yer var.. 
üç gün sonra unutulmak kaydıyla"


neden yazıyor'um'sunuz'lar : metin üstündağ/denemeyenler
filmler:
1- guguk kuşu
2- paris'te gece yarısı
3- aşk ve gurur
4- akıl defteri
5- sil baştan



8 yorum:

  1. Ben de bilmiyorum ama yazmadan da edemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm... Özlem senin cevabına hangi film karesi eklesem acaba:)

      Sil
  2. filmden kareler alıntılar şahane :)
    Bu arada filmler çok güzeldir.. Durmak yok yazmaya devam o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ezgi. Her film birbirinden güzel. Ve elbette en güzeli Metin Üstündağ'dan cümleler:)

      Sil
  3. Küt filmler, söz konusu konuya geleceksek söylenmeye devam et kulak asan olur elbet.Durma şarkılar söyle içinden parçasıyla başlayabilirsiiz bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmlerle sözleri eşleştirmeye çalıştım kendi aklımca Öğretmen Hocam. Anlamlı olmuştur inşallah:)

      Sil