18 Eylül 2022 Pazar

Heyy!... Uzak Dağlar ve Hatıralar ... Geliyor... Gözüm Yolda...

 




6 yorum:

  1. fiyatını gördün mü? 170 TL gördüm ben

    YanıtlaSil
  2. Görmem mi Yüreğimin İklimi? Hatırlatmayaydın iyiydi:)

    YanıtlaSil
  3. 170 mi? Kitap bin sayfa falansa olabilir yoksa dolandırıcılığa girer :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu ay Türk Mitolojisi Atlası'nın 2. baskısına 450 lira verdim. Şimdi baktım 3. baskısı 490 lira olmuş. Rakamlar uçtu gitti Şule... Pişman mıyım peki? Yooo.... Yemem içmem giyinmem, kitap alırım. Feciyim... Bi de Şule Gürbüz'ün iki ciltlik romanı da 120 lira mıydı neydi? Bu ay bittim ben bittim:)

      Sil
  4. Bu arada 170 indirimli fiyatıymış. Etiket fiyatı 240 :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Külliyatı var bende. Nasıl almam? Duyduğum gün sipariş verdim. İndirimliydi ama. Valla. Bir nevi hastalık durumu bu. Dayanamam:)

      Sil