22 Ekim 2022 Cumartesi

Ama Hak'katen Öyle Değil Mi?

 


Son Adım'ı iki gün önce okumaya başladım. Yazarını tanımıyorum. Ne zaman satın almışım hatırlamıyorum. Niye şimdi elime geldi? Bilmiyorum. İyi ki okumaya başlamışım. Yazarın alışkın olmadığım bir anlatımı var. Bırakamıyorum.  Yazarı kimdir diye gugıllladım. Ayhan Geçgin'in  ODTÜ Felsefe mezunu, ödüllü, beş romanı olan memleketimin yazarı olduğunu öğrendim.  Böyle nadide bir romanın yazarını niye bilmiyorum diye söylendim.

Kitaplarının isimlerine baktığımda biri ilgimi çekti. Barış Bıçakçı'nın iki arkadaşıyla yazışmalarını içeren kitabı. Kurbağalara İnanıyorum. Var bende. Bilenler bilir. Barış Bıçakçı'nın külliyatına sahibim:D

Barış Bıçakçı, Behçet Çelik ve Ayhan Geçkin'le edebiyat üzerine yazışmış diye almıştım. O kadar tatlı muhabbet ediyorlardı ki, Ayhan Geçkin'in söylediklerini okudukça meraklanmıştım. İşte  o zaman bir kitabını okusam diye düşünmüş olmalıyım. Demek ki  Son Adım'a karar kılmıştım. 

Kitap uzun zamandır beklemede kalmış olmalı...  Okunma vakti geldi demek ki... Ayhan Geçkin'in Son Adım'ı benimle yarenlik ediyor. İlginç sakin akan bir anlatımı var.   Şaşırtıyor. 

Kitabı yarıladım.  Bu bölümde kahramanın yolculuğu başlıyor. Takılacağım peşine... Kimsenin ruhu duymadan birlikte gideceğim. Kararlıyım.  İşte... Şimdi.

Romanlar oturduğumuz yerde hiç tanımadığınız insanlarla  hiç bilmediğiniz diyarlara götürürler.  

Hey! Ama hak'katen öyle değil mi?

4 yorum:

  1. Kurbağalar'ı hemen aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazışmışlar değil mi? Kitap gibi:)

      Sil
  2. Barış Bıçakçı'nın son birkaç kitabı hariç bütün kitaplarını okudum ama yazışmalarının basıldığından haberim yoktu. Merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak iyidir Şule. Haydi bu kitabı da oku derim:)

      Sil