22 Şubat 2010 Pazartesi

Bu Gelin ve Damata Bayıldım!

Öyyle sanal alemde dolanırken, bu fotoğrafa rastgeldim. Bir süre gözümü alamadım. Ne kadar tatlı görünüyorlar! Bilmiyorum gerçek mi yoksa mankenler mi? Hımm.. Düşündüm de... Profesyonel manken olabilirler mi? Bakar mısınız, şu yakışıklının bir ayağı duvarda... Ya nasıl çapkın bakış fırlatmış yanı başındaki güzel manken kıza. Birbirlerine ne kadar da yakışmışlar! Maşallah! Ne diyeyim? Eğer bu fotoğraf gerçekse, Allah tamamına erdirsin en kısa zamanda:)

19 yorum:

  1. bu resimdeki garipliği çözemedm ben:S

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Pofidikşekerim. Fotoğrafta neden gariplik çözmeye çalışyorsunuz ki:) Yok bir gariplik. Sizce de şahane bir fotoğraf değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Bu fotoğrafı ben de çok beğendim. Mutlaka mankenlerdir. Yakışıklı damat bana yabancı gelmedi. Bir yerden çıkaracağım damadı. Dilimin ucunda olmasına rağmen çıkaramadım:)) Ya da benzetiyorum:) Gözleri mavi mi?

    YanıtlaSil
  4. bence bir jeans reklamı bu!

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Hülya. Hangi Hülya olduğunu bir çıkarabilsem çok mutlu olacağım:) Amerika'dan mı, Ankara'dan mı, İstanbul'dan mı yazıyorsun?
    Kendini neden tam belli etmiyorsun:)Demek damadı bir yerden çıkaracaksın. Doğrusu hem damat hem gelini benim de gözüm bir yerden ısırıyor. Galiba bir televizyon dizisinde oynuyorlar. Hangisi? Bilmiyorum ki!

    YanıtlaSil
  6. Seda... Aaa! Gerçekten bir jeans reklamı olabilir! Haklısın! Gelinin saçları şahane değil mi? Gelin yakında şampuan reklamlarına çıkar valla:) Kesin!

    YanıtlaSil
  7. harikalar gerçekten de insanın genç olası geliyor. Ahh. eski günler ah.

    YanıtlaSil
  8. Bir an olur ki..22 Şubat 2010 22:50

    Sevgili Vildan hanımcığım. Bana hiç tanıdık gelmediler. Ama cok hoşlar. <Bence bir fotograf sever onları habersiz yakalamış. Rol yapıyora benzemiyorlar. Gayette hayatın içinden bakıyorlar. Gerçekten hoşlanıyorlar birbirlerinden galiba flört milörtler. :)
    Ama siz cok begenip blogunuza koyduğunuza göre kendiniz ve eşinizden esintiler bulmuş olmayasınız. Bence oyle :)
    Bize de bu vesile ile bu güzel çift sayesinde yüzümüzde mutlu bir gülümseme yarattığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. @ Dostça, siz zaten çok gençsiniz:) Aşkolsun! Hangi eski günlerden bahsediyorsunuz:))

    @ Bir an olur ki... Haklısınız. Ya gerçekten çok iyi oyuncular. Ya da birbirlerini çok seviyor olmalılar:) Bize mi benziyorlar? Aaa! Sahiden mi? Sizinle tanışıyor muyuz ki? Adınızı vermemişsiniz de, benim tipimi biliyor musunuz ki:))

    YanıtlaSil
  10. bu gelin damat acaba hangi damatlığı,hangi gelinliği alsak diye düşünüyor gibi geldi:-))ikiside çok şeker bakıyorlar birbirlerine yoksa yoksaaa düğüne bu tişörtlerle çıksak,sürpiriz yapsak diye muziplik mi düşünüyorlar..:=))

    YanıtlaSil
  11. Tabiiki mankenler. Tişortları ütülü yepyeni duruyor. tişort reklamı için acemi acemi dayanmışlar duvara işte. Sevgili olsalar neden öyle dursunlarki. Kollar bacaklar ahtapot gibi hareket etmezmiydi. :))) ihi..ihi..:))

    YanıtlaSil
  12. @ Oya, doğru söylüyorsun! Bak bu aklıma gelmedi. Gelinlik ve damatlığa para vermek istemeyen gençler olabilirler mi? Yoo!ama önlerinde gelin adayı... damat adayı yazıyor... Bu fotoğraf gelin ve damat adayı tişörtü reklamı olabilir mi?

    @ Seval Sever... Mahçup ve nazlı nişanlılar olamazlılar mı:) Sonra nerden biliyorsunuz belki bu fotoğraf bir fotoromanın bir parçasıdır da belki devamı vardır. Kim bilir:))

    YanıtlaSil
  13. bir an olur ki..22 Şubat 2010 23:34

    Sayın Seval hanım.çneden öyle düşünüyorsunuz . Daha geçen gün sevgililer günüydu.. Eminim yeni çıkmaya başlamış sevgililer onlar. Hediye olarak birbirlerine unisex tişort alımışlar ve bir öğle tatili molasında birbirlerine vermişler. Üstelik ikisinin de aynı işyerinde çalıştıklarını da söyliyim de düşünün bunu da bir . Bu kadar iddialıyım yani sevgili olduklarına. Olsunlar da zaten. Çok yakışmışlar çünkü. Velevki değiller mankenler diyelim. İşte şuraya yazıyorum ki.. iki güne varmaz çıkmaya başlarlar. Nerden biliyorsun derseniz. Anladım ben çünkü..biliyorum. Bakışlar kalbin aynasıdır :)
    Darısı tüm yalnız gençlere.

    YanıtlaSil
  14. Bu tahminlerin en doğru cevabı Vildanda. Öğrensek de rahat uyusak yoksa bu gece bize uyku yok. Bu yorumlar ucuca bağdata varır.
    - Vildancığım.. bizi burada cevapsız bırakıp sakın uyuma emi.:))

    YanıtlaSil
  15. bir varmış bir yokmuş ile başlayan bir masal gibi, devamı baki kalan kubbede hoş bir seda gibi olsun...bakışlardaki içtenlik her şeyi açıklıyor kanımca, çok tatlı gözüküyorlar, ömür boyu mutluluklar...devamındaki sürprizleri de heyecanla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  16. Anlamadığım bir şey var, bunların gelin ve damat olduklarını nereden çıkardınız.

    YanıtlaSil
  17. önlerinde yazan gelin adayı ve damat adayı yazısından olabılır mı?(ama sanki gözüm bir yerlerden ısırıyor, vildan teyzecim meraklı okurlarınızı aydınlatmak için yazının serilerini bekliyoruz)
    cok postmodern bır yaklasım olarak gordum...dusunsenıze, gelın ve damada sadece gıydıklerı gelınlık ve damatlık ile dügünde bu sıfatları yüklüyoruz, oysakı bu t-shirt ler ile gunluk hayatta da onları analiz edebılıyoruz...

    YanıtlaSil
  18. Biliyorum sanki gibi :)

    Mutluluklar,

    Murat DİL

    YanıtlaSil
  19. Bu fotoğraf birbirlerine aşık bir çiftin fotoğrafı olabilir. Evlenme niyetindeler.
    Belli:)

    YanıtlaSil