24 Şubat 2010 Çarşamba

Galiba Bugün Carlos Santana Beni Andı.

Sabah kendime gelemeyince, ne yapsam dedim. Biraz da canım sıkkındı. Birşeye ihtiyacım vardı. Ne? Ama ne? Ansızın sanki beni Carlos Santana andı. Beni canlandırsa canlandırsa Carlos Santana'nın Somewhere İn Heaven'ı belki silkeleyip sallardı. Tamam. O nasıl bir elektro gitar çalmaktır? Bu nasıl bir şarkıdır? Aman Yarabbim! Santana şöyle çarptı beni de kendime geldim. Dedim bari ardından da Corazon Espinado'sunu da bir dinleyeyim. Haydi birkaç defa da Maria Maria'yı döne döne dinledim. Tamam... Bir şey diyeceğim... Ben bağlamayı bırakayım da acaba elektro gitara mı geçeyim?

3 yorum:

  1. dipsiz bir kuyu gibisiniz maşallah.her gün sizden yeni bir şeyler öğreniyorum.

    YanıtlaSil
  2. Corazon Espinado :) Aklıma takıldı okur okumaz melodisi. Hemen dinlemem lazım, hemen! Black Magic Woman'dan sonra ;)

    YanıtlaSil
  3. Şahane gitar çalıyor ve müthiş şarkıları var değil mi? Durun bakayım... Hafta sonu bu mizikleri canlı dinlemenin yolunu bulmalı:))

    YanıtlaSil