7 Şubat 2016 Pazar

Bu Hafta Seyrettiğim Filmler


 
 



12 yorum:

  1. Dolu dolu bir hafta geçmiş bende bu hafta her şey aşktan'a gittim çok güzel bir film tavsiye ederim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bazılarını tekrar izledin galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri hariç hepiciğini daha önce seyretmiştim Storm Angel:)
      Son günlerde körlük üzerine akıl yoruyorum. Bu filmler körlükle ilgili.
      Tekrar seyrettim.

      Sil
    2. Ortak payda körlük olduğunu farketmiştim bende. Sanjay Leela Bhansali'nin
      Black filmini seyretmelisin.

      Sil
    3. Seyretmiştim Black'i Storm Angel. Hatta Türk versiyonu Benim Dünyam'ı da seyretmiştim. Hani Beren Saat ve Uğur Yücel'in beraber oynadıkları film.
      Black ve Benim Dünyam'da hem körlük hem sağırlık var.

      Son günlerde körlük ve bale üzerine yoğunlaştığım için, bu filmleri tercih ettim. Teşekkür ederim tavsiyen için.

      Sil
  3. Vuhhuu nerdeyse her gün bir film, ben beceremiyom bu film izleme işini ya :/ üşeniyom heralde :D

    YanıtlaSil
  4. Modigliani,her seyredişimde aynı etkiyi veriyor.çok etkileyici .oyunculuklar mükemmel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mızıka, daha önce yazdığım gibi amacım körlükle ilgili filmleri tekrar seyretmekti.
      Modigliani'de bir sahnede geçiyor. "Ressam başkalarının görmediklerini resmeder." diyor. Film gerçek yaşantıyı sergilediği için zaten çarpıcı. Ve sahiden oyunculuklar
      mükemmel.

      Sil
  5. Müthiş bir gizli hazine armağan etmek istiyorum size, bir sinem ahazinesi, ama izledikten sonra düşüncelerinizi paylaşmanızı çok isterim. Filmin adı: "Raise the Red Lantern". Daracık bir mekanda geçen, ama okyanuslar kadar uçsuz bucaksız bir film. 1920 yılında Çin diyelim, bir avluya bakan dört kadının hikayesi diyelim spoiler olmasın.

    YanıtlaSil