18 Ağustos 2019 Pazar

Tarantino Ve Ben 2


"Hastasıyım. Filmlerini sadece kendi keyfi için çevirdiğini hayal ediyorum.  Coşkusu, ışıltısı, sevinci, samimiyeti bana geçiyor. Büyüleniyorum.  Muhabbet, hareket, müzik, heyecan, eğlence ve mizahla oyun ihtiyacımı karşılıyor. Tekrar tekrar seyretmeye doyamıyorum.  Veee....  2019 Ağustos ayında vizyona gireceği söylenen yeni filminin yolunu gözlüyoruum!"  

19 Ekim 2018 tarihinde yukarıdaki cümleleri Hayal Kahvem'e yazmışım. Bakar mısınız, nasıl da geçmiş günler, haftalar, aylar, mevsimler... Aynı o Türk Sanat Müziği şarkı sözlerinde  olduğu gibi değil mi sevgili okur? Zaman sanki bir rüzgarrr ve bir su gibi akıp gitmiş.  İşte buyrunuz... 2019 yılındayız. Ağustos ayındayız. Tamaaamm... Eli kulağında. 

Binlerce kasırga aşkına! Haftaya şehre bir film gelecek. Veee gözüm gönlüm şenlenecek:)


4 yorum:

  1. Tarantino sevmeyen bizden değildir :))

    YanıtlaSil
  2. Nasıl sabırsızlıkla bekliyorum ben de bu filmi! Az kaldı :)

    YanıtlaSil
  3. Tarantino'yo Tarantino yapan bence sadece kendisi için film yapması.
    Bir de inanılmaz bir film kültürü var tabii

    Ben de merakla beklemedeyim.

    YanıtlaSil
  4. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Durun bi bakın aklıma ne geldi:)

    YanıtlaSil