4 Eylül 2019 Çarşamba

Ay! Nazlı Ay! Neredesin?

 

Dün gece hilal vardı da... Dolunaya dönüşmesini takip ediyorum. 
Bu gece ansızın aklıma geldi. Yalın ayak sokağa fırladım...  Aramaya başladım. 
Karanlığın içinden genç bir kadın çıkıverdi. Tahminim yürüyüşteydi. 
- Heyy! Ay'ı gördünüz mü?" diye seslendim.
Durdu. 
Hakveririsiniz ki şaşkın şaşkın; "Ay mııı?" deyiverdi. 
- Evet, ay! dedim. "Ay'ı arıyorum da..." 
Müstehzi nazarla  meraklı yüzüme, manidar tebessümle  çıplak ayaklarıma baktı. 
Aldırmadım. 
Bilakis, Ay'ı  niye görmedi diye öfkelendim. 
-Hep önünüze bakmayın matmazel... Bazan gökyüzüne bakın" deyiverdim.
Kadını olduğu yerde bıraktım... Evin arkasına geçtim.
Ay  yoktu.
Acaba  ay neredeydi ki?

Eğer görürseniz, münasip dille söyleyin e mi? 
Beni merakta komasın... 
Bizim köye de uğrasın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder