25 Haziran 2024 Salı

Aşkın Bahardı...

Aşkın bahardı ümitler vardı
Sen gittin diye gönlüm karardı

Ah geçti o günler
Unutuldu yeminler
Bir kırık kalp kaldı
Aşkın bahardı ümitler vardı
Sen gittin diye gönlüm karardı

Neden terk ettin bırakıp gittin
Ümitsiz kaldım gönlüm karardı

Şarkının sözleri ne kadar duygusal ve hüzünlü  di mi? 

Mutlu başlangıç, ayrılık, umutların yıkılması, kalp kırıklığı...  

Melankolik sözleri coşkulu  müzikle dinlemek, şarkının hem duygusal hem eğlenceli atmosfer yaratmasına olanak tanıyor.  

Her şeyin geçiciliğini anımsatıyor.  

Aşkın bahardı... Ümitler vardı. Gittin. Bir kırık kalp kaldı. 

Olsun...  Napalım? 

Şarkının ritmi "bu da geçer", tadı bırakıyor. 

Ve iki şahane   kadın, Türkçe şarkı söylüyor. 

https://www.youtube.com/watch?v=MoyR8omSULE



4 yorum:

  1. vay vay vay müthiş nereden buldun bunu Hayal Kahvem?

    YanıtlaSil
  2. ne tatlı söylüyorlar di mi küçük joe? melankolim üstüme üstüme geldiğinde derhal bu videoyu seyrediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Pink Martini çok severim, China Forbes ve Storm Large harika iki vokal. Sık sık ülkemize de geliyorlar. Ben de ne mutlu ki China Forbes ile geldiklerinde Ankara'da canlı izlemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şanslısın drkgulusoy, paylaşmana çok sevindim. darısı başıma demeliyim:)

      Sil