30 Haziran 2011 Perşembe

Yine Bana Esmer Günler Düştü Şimdi... Eyvah!



"Sen beni bırakıp böyle gitmezdin hiç. Yapmazdın.  Yapma! Yapma!"  diyesim var... Temmuz ayı geldi.  Aylık mizah dergisi Harakiri'nin 3. sayısı elime geçti geçecek diye hasretle bekliyordum ki... 44 pûr-i pak renkli sahifeli ve içerisinde kapağında hal-i hazırdaki isim ve mahlaslara ilaveten daha nice mürekkep erbabı ve muharrirlerin iştiraki ile defter idülüp dürülmüş aylık neş-e ve cambazlıklar mecmuası HARAKİRİ'ye 150.000.-TL ceza kesilmiş. Nasıl oluyor da  bir mizah dergisine bu kadar büyük ceza kesiliyor? Zaten zor idare eden dergiye çok ağır gelmiş bu ceza tabii. Dergiyi kapatmak zorunda kalmışlar. Ne fena!  Söyler misin,"Sen de mi? Aklıma sığmıyor! Sen de mi?  Böyle gitmek var mıydı? Yapma! Yapma!" demiyeyim de ne diyeyim ben şimdi? Yok, benim aklım almıyor gerçekten... Bu olan biten aklıma hiç mi hiç sığmıyor. Demek yine bana hüsran... Bana yine hasret var. Yine bana esmer günler düştü... Harakiri... Eyvah!

HABER OKU

4 yorum:

  1. Yazık valla ,Bir dergi o kadar parayı nerden bulsun ,üzüldüm.

    YanıtlaSil
  2. Haberi gördüm aklıma sen geldin..

    YanıtlaSil
  3. benim kardeşim de takip ediyordu dergiyi, yeni sayı çıkmadı diye söyleniyordu. demek nedeni buymuş.

    YanıtlaSil
  4. @ ry, bizim evin kardeşi de benim galiba.

    @ avram, evet duyan beni aradı gerçekten.

    @ otuzundan sonra, evet feci bir rakam bu.

    YanıtlaSil