14 Aralık 2016 Çarşamba

Seni Seviyorum..

-seni seviyorum
-aman ne güzel.. seninle birlikte,
beni seven iki kişi olduk böylece


  
seni seviyorum
neden.. bende benim bilmediğim
müthiş bir şeyler mi gördün



seni seviyorum
hadi ya, çok ilginç, ee sonra, devam et..



seni seviyorum
ömrünü, enerjini  daha faydalı işler için 
harcasana şekerim



seni seviyorum
hayır, izin vermiyorum.. bugün beni seven
yarın kediyi,köpeği, otu böceği de sever..
hayır olmaz.. ben ciddi bir insanım


 
seni seviyorum
iyi, güzel de, bu ne'ye cevap olacak, neyi çözecek ki şimdi



seni seviyorum
ve utanmadan bir de bunu
yüzüme karşı söylüyorsun ha,
yıkıl karşımdan melun


metin üstündağ/denemeyenler

6 yorum:

  1. Bi de şu vardı ; Seni Seviyorum. Havalardandır bana da oluyo bazen :)

    YanıtlaSil
  2. RÜZGAR GİBİ GEÇTİ DEN HARİKA BİR SAHNE SABAH SABAH İYİ GELDİ

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel olmuş bu derleme :)

    YanıtlaSil
  4. :) seni seviyorum
    Palavra palavra palavra palavra :)

    YanıtlaSil
  5. Sevenle alay edenler! Gülme komşuna gelir başına :)

    YanıtlaSil