2 Aralık 2016 Cuma

Bu Hafta Neler Yaptım?

Keyifle çizgilerin menzilinde dolanıp, çizmeyi hiç denememiştim. Son günlerde çizmeye heves ettim. Tim Burton hastasıyım. İzini sürüyorum. Renkli kalemle çizdiğim halde o kadar çok fırça sahibi oldum ki anlatamam. Kullanmasam bile fırçaların gölgesinde ellerimden ilham almayı seviyorum. 




Baharat kullanmaya bayılırım. Yemeklerime mutlaka baharat katarım. Mesela... Mantıyı sumaksız yemeği...  Kesinlikle reddederim. İyi de abicim, sumağı o kadar  seviyorsan, ağacını bil, yaprağını, çiçeğini tanı bari di mi? Nerdee? İşte bu ağaç sumak ağacıymış. Hayretle seyrettim. Dayanamadım tabii... Eğildim kulağına... Anlattım... Hayatıma nasıl lezzet kattığından bahsettim. Çok seviyorum seni, dedim. İştahla teşekkür ettim.



Bu hafta iki kez sinemaya gidebildim.  Yıl sonu sebebiyle şirketlerdeki toplantılara katılmak amacıyla İstanbul'a gidince, iki filmi de İstanbul'da seyrettim. Sinemaya gitmek için illa bir alışveriş merkezine girmek, sinemadan çıkınca tenimde kışın ayazını hissedememek ne feci!




Bu hafta Cahit Uçuk'un Sırlı Saray'ını okudum.  Cahit Uçuk hakkında yazı yazmak niyetim var. Mümkün olmuyor. Kağıt Ev, bi solukta okunacak, okuru gizemli bir kitabın peşinde sürükleyen kısacık bir novella. Emrah Serbest'in Müptezeller'ine yeni başladım. Keyifle okuyorum. Bu hafta sonu bitiririm.




Bu hafta müzikleri radyoz'den dinledim. Kesinlikle müthiş!


16 yorum:

  1. Çizimdeki ölü gelin mi? Sumak benim de severek kullandığım bir baharat ama ağacını hiç görmemiştim o zaman ben de teşekkür ediyorum buradan kendisine. Müptezelleri de okumak istiyorum yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz, Tim Burton karakterlerini açıyorum... Birini kendi çizim ve renklerimle çiziyorum. Tim Burton görse var ya... Eyvaah:)

      Sil
  2. çok güzel çizmişsin :) emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. İyi hafta sonları olsun. Bol keyifli, eğlenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah Elif. Kendimce ellerimdeki ilhamı kışkırtıyorum:)

      Sil
  4. bende hafta sonları kitap okumayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep seviyorum kitap okumayı, kitap koklamayı, kitap seyretmeyi, kitap biriktirmeyi...
      Çok seviyorum:)

      Sil
  5. Müptezeller'i çok merak ediyorum :) Çıkalı da çok olmadı sanırım. Beğenirsen bizde okuyalım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O günden beri elime alamadım Müptezeller'i. Kendime nazar değdiriyorum:)

      Sil
  6. çizmeye devam et, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Özlem. Hiiç utanmadan çiziyorum. Ne var ki? Çizgileri seyretmeyi seviyordum. Şimdi çizmek de hoşuma gitti. utanmadan çizeyim ne olacak ki... çocukluğum gibi:)

      Sil
  7. Çok tatlısın hayal kahvem. Bu aralar yazılı okuma telaşındayım, bloğa uğrayamıyorum ama uğrarsam senin yazılarına bakıyorum hemen.
    Demek İstanbulda değilsin.
    Biz de yeni ev almıştık evimizi sana kiraya verecektim :)
    Kıyamadıklarımız oluyor hayatta malum ;)
    Hence gayet başarılı bir çizim olmuş,
    çiz bakalım.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bulutların Üstü. Her gün bir tane çiziyorum:) Sizlerden başka kimse bilmiyor ama.
      Aramızda:)

      Sil