30 Aralık 2016 Cuma

Momentos'ta Gördüm. Durur Muyum? İşte Buyruun...

 

Momentos'un bloğunda gördüğümde, niyetine girmiştim. Momentos, Çıtır Lokmalıklar diye başlık atmış, nasıl yaptığını çıtır çıtır anlatmıştı. İşte burada... Nasıl içim gitmişti anlatamam. Durur muyum? Elbette ben de yaptım. İşte buyyruun...


Nanananoom... İşte bu akşam aldım yufkayı, aldım kıymayı, patatesi, soğanı... Momentos'un tarifini harfi hafine uyguladım. Ne kolaymış sahiden... Ve... Hımm... Nasıl çıtır... Nasıl lezzetli... Nane eklediğim yoğurda bandıra bandıra nasıl yedim anlatamam. Sağol Momentos... Takibideyim:)

16 yorum:

  1. ellerinize sağlık leziz duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl lezizdi anlatamam İlayda. Mutlu yıllar:)

      Sil
  2. Ah bu saatte canım çekti :)) Gerçekten lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten insanın canı çekiyor. Ve heves edip yapıveriyor. Dene mutlaka Hikaye Kalpli Kadın.
      Müthiş lezzetli oluyor. Mutlu yıllar:)

      Sil
  3. Afiyetler olsun.. nasıl lezzetli değil mi? Bu akşam 6 yufkadan yapıyorum HayalKahvem.. buyur gel beklerim.. benim tek keyfim bu olacak valla.. başka bir şey istemem.. :) Ellerine sağlık.. çok öpüyorum kucaklıyorum seni.. yeni yılda daha fazla görüşebilmek dileğiyle.. <3 :D mutu zamanların yılı olsun..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentos, yılbaşı gecesinin en favori yemeği olduğunu söylemeliyim:)
      Bayıldı misafirlerim. Hasretle kucaklıyorum. Dilerim yeni yılda daha fazla görüşürüz.
      Mutlu yıllar:)

      Sil
  4. Yahu bende gördümde elimden daha fazlası gelmiyor ki,ben n'apcam:(
    Mutlu yıllara arkadaşlar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye elinden gelmesin Balthus? Ellerinin neler yapacağını öğrenmek için mutlaka denemek gerek.
      O kadar kolay ki... Momentos'un tarifini yap... Sen de benim gibi şaşıracaksın eminim. Ve müptelası olacaksın. Çıtır lokmalıklar... Mutlu yıllar:)

      Sil
  5. Ay süper bir şey bu yaa. Momentos her kimse Allah başımızdan eksik etmesin. Acaba dedim milföy hamuru ile nasıl olur? Ellerinize sağlık, yarın akşam deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslice merhaba, milföyle de olur elbet ama milföy çok yağlı bir hamur açıkçası benim safra kesem alındığı için yağsız şeylere rağbet ediyorum ve bu tarifle uçtum adeta :) kıtır, çıtır bir lezzet.. denerseniz yazarsınız bize sonucu.. afiyetler olsun şimdiden :)

      Sil
    2. Allah Momentos'u başımızdan eksik etmesin:)

      Sil
  6. Nasıl kolay ve lezzetli bir tarif bu.....
    Her gelen misafire yapıyorum. Hep öyledir ya, 3-4 tarifimiz vardır, en az altı ay içinde gelen her misafire yaparız aynısını, sonra menü değişir.
    Ben bu tarifi yıllarca yaparım artık......

    YanıtlaSil
  7. Harika.. sevindim valla Hayalci ve Arkadaşı... Aynen, ben de bu tarifi öğrendiğimden beri sıkça yapıyorum :) size de afiyetler olsun.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Momentos, bu tarifi sizin blogdan aktardığını söylemişti Hayal Kahvem....

      İlle de bi değişiklik yapacağım ya, yufka arasına sürülen sıvı yağa birazcık un karıştırıyorum (bunu da yeni öğrendim), daha çıtır oluyor......

      * Bir de yufka satın alırken elde açılmış olanını tercih edelim.

      Sil
  8. Sağol Mahmut. Denemelisin. Muhteşem:)

    YanıtlaSil