25 Temmuz 2019 Perşembe

Akademisyenlerin Takibindeyim- Prof. Dr. İsmail Gezgin


Prof. Dr. İsmail Gezgin...  
Bizans'la ilgili araştırma yaparken yazılarına  denk geldim. Sonra kimdir diye gugılladım. Vee... İşte bu ve benzeri videolardaki muhabbetlerini keşfettim. Resmen hazine! Bayıldım. Dün bir bugün iki... Kulaklığımı takıp yürüyüş yaparken,  anlattıklarını keyifle dinlemeye başladım.  

3 Kasım'da  yapılacak olan 41. İstanbul Maratonu'na bu yıl ilk kez katılmaya niyetlendim. Başvurumu yaptım. Eğer maratonu tam zamanında bitirirsem,  kesinlikle Prof. Dr. İsmail Gezgin sayesinde bitireceğim. Sakın, ne ilgisi var demeyin. Antreman için uzun yürüyüşler yaparken, videoda anlattıklarını  kesmeye  asla kıyamıyorum. Yürüyorum... Dinliyorum...  Koşuyorum... Dinliyorum... Yürüyorum... Dinliyorum...  Benim uzun yürüyüşler oluyor mu size upppuzun yürüyüşler:)  Müthiş! Hararetle tavsiye ederim. Kitapları henüz elime ulaşmadı. Sabırsızlıkla beklemekteyim.



2 yorum:

  1. Yazınızı okuduktan sonra, Prof.İsmail Gezgin'in videolarını seyrettim. Enteresan konular ve değerli bir hoca keşfettim sayenizde. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyulmalarına vesile olabiliyorsam ne mutlu canıma. Muhteşem!

      Sil