26 Temmuz 2019 Cuma

Akademisyenlerin Takibindeyim- Prof. Dr. Seval Şahin


Fotoğraftaki bu hoş kadın, Prof. Dr. Seval Şahin.  "Merhaba, 94.9 Açık Radyo'dasınız. Günün ve Güncelin Edebiyatı'nda bugün konuğumuz..." diye başlayan  söyleşilerini hiç dinlemediyseniz acırım size:)

Peki, videolarını da izlemediniz mi yoksa? Yapmayııın! 

Mimar Sinan Üniversitesi'nde yapılacağını öğrendiğim bilumum edebiyat sempozyumlarına, işten kaçıp  giderim. Her seferinde mutlaka Seval Şahin'i arar gözlerim. Memleketimin çalışkan, üretken bilim insanlarından biri olduğunu öğrendiğimden beri, gizli hayranıyım. Peki bencileyin bibliomaniac biri Seval Şahin'in araştırma ve  deneme kitaplarını almadan durabilir mi? Mümkün değil... İşte buyrun... İkisi elimin altında... Takibindeyim.   http://sevalsahin.com/


11 yorum:

  1. Selam.
    Bir dönem öyle çok dinlerdim ki Açık Radyo. Özellikle çaldıkları müzik türünü çok seviyorum. Yazınız ile tekrar hatırlamış oldum teşekkürler 🤗

    YanıtlaSil
  2. Oldukça üretken;teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Güven, sahiden çok üretken. Hatta iki arada bir derede yeni kitabı çıktı:)

      Sil
  3. ah yakın olsak hep kütüphanenin dibinde sabahlayacağım ama. neyse ki
    yazılarına döndün de keyifle okuyacağım bu yaz da seni rahat rahat hayalkahvem.
    bugün tv de Handa İnci söyleşisi vardı ben de on izledm çok güzeldi.
    belki onu da anlatırsın yakında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan İnci'nin de takibindeyim Buket. Hatta bir sürpriz yazı ile yazmaya niyetliyim. Du bakalım:)

      Sil
  4. Teşekkürler hayal Kahvesi. Ben o şansızlardanım hemen izlemeye alacağım. Aylin

    YanıtlaSil
  5. Tekrar teşekkürler. Söyleşileri dinlemeye başladım. Söz gelimi kitap klübümüzün bu ayki kitabı Zeynep Kaçar/Kabuk. Zeynep Kaçarla yapılan söyleşiyi dinlemek çok yararlı oldu. Sevdiğim yazarları seçerek dinlemeye devam edeceğim. Bugün Doğan Hızlan Buket Uzuner söyleşilerini dinledim. Yarım Meltem GÜRLE ile Oğuz Atay ve Tutunamayanlar...Sevgiler..(benden de izlemediyseniz bir öneri. TRTnin Kentler ve Gölgeler programları netten. Seçtikleri bir kenti orayla ilişkili bir sanatçıdan edebiyatçıdan anlatıyorlar. Çok keyifli. Aylin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Aylin. Bak, Meltem Gürle ile olan muhabbetini dinlememişim. Hemen göz atıvereyim:)

      Sil
  6. Sayenizde Seval Şahin2i keşfettim, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil