26 Mart 2020 Perşembe

Korona Günlüğüm - 4 - SPOR


Eve kapanmadan önce hemen her gün yürürdüm.  Bazan  bizim  kızlara mesaj atardım.  Ofisten fırlarlardı. Sahilde hem yürür hem konuşurduk. İş toplantılarımızı bile yürüyerek yapmaya başlamıştık.  Ayrıca  yıllardır pilates yapıyoruz. Yani yapardık. Haftada iki gün spor salonuna  pilatese giderdik. 

Yooo... Şimdi hiç birini yapamıyoruz diye enseyi karartmadık. Madem evlerde çalışıyor, evlerden çıkmıyoruz, hemen bir çözüm bulduk. Yukarıda fotoğrafını gördüğünüz Leslie ile evde yürüyüşle spor yapıyoruz. İnanın çok iyi geliyor. Vatsuptan  "Spor saatiiii" diye yazıyorum. Ve  aşağıdaki linki açıp, bilgisayardaki görüntüleri izleyerek  sporumuzu yapıyoruz. 

Leslie'ye şimdilik inanıyoruz. 

Çünkü sloganı şöyle:  Sağlıklı yürümeniz için evden daha iyi bir yer yoktur:)


2 yorum:

  1. Bem de dün akşam 3 mil yürüdüm Leslie ile, kan ter içinde kalmışım :)

    YanıtlaSil
  2. Şu hastalık geçsin benim de umudum Joe Wicks :)
    Bu arada, biz kızımla bale yapıyoruz, yani o yapıyor internetten bale saatinde ben de arkadan eşlik ediyorum ama kendimi hipopotam gibi hissetmiyor da değilim. Yine de keyifli, kaslar için hoş bir seda :)

    YanıtlaSil