12 Mart 2020 Perşembe

Yaptım, Yapıyorum, Yapacağım:)

   Doğanın uyanışını seyrettim. Seyrediyorum. Seyredeceğim.



 2hafta 1 gün adlı  Podcast'i ilgiyle takip ediyorum.
https://medyascope.tv/podcast/2hafta-1gun/ 



  Şahane filmler  ve tiyatro oyunu seyrettim.


    Şahane diziler seyrettim, seyrediyorum.




Hem  film seyrettim hem muhabbet dinledim.



   Kitap okudum. Okuyorum. Okuyacağım, Ukulele çaldım. Çalıyorum. Çalacağım:)


 

 Orhan Pamuk'un Kar'ını okuyunca, dayanamadım, Kars'a gittim, geldim:)


  Bulgar göçmeni arkadaşımdan öğrenmiştim.
Her Mart ayında marteniçka yaparım.  Gene yaptım.
Dilek tutup bileğime taktım.
Şimdi leylekleri gözlüyorum. İlk leyleği gördüğümde bileğimden çıkaracağım.
Çiçek açan bir ağacın dalına asacağım:)



2 yorum:

  1. Bir sürü film. Bende bakayım bakalım. Bakalım leylek gelecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel filmler Beyda. Gözüm hep yukarıda... Bekliyorum leylekleri:)

      Sil