31 Aralık 2020 Perşembe

ve Platon ve Devlet Adamı ve Sevimli Felsefe


Bugün sanal sahaftan gelen kitabımı sizlerle paylaşmak istedim. 
Behice Boran ve Mehmet Karasan çevirisiyle, Platon'un Devlet Adamı adlı kitabı.

Normalde, benim zihin terazim bu kadar ağırlığı çekmez derdim. Platon kim, Devlet Adamı kitabı kim, ben kim derdim, tamam mı?  Lakin ders gereği illa okumam lazım.

Aaa... Gele gele incecik bir kitap geldi. Şaştım kaldım. İlk bir kaç sayfasına baktım. Allahım ne sevimli  kitap  böyle. Bayıldım.

Kahramanlar kim, bilin bakalım!
Sokrates, Theodoros, Yabancı,  Genç Sokrates. 

Şaka gibi.   Nasıl tatlı tatlı diyalog içindeler anlatamam.  Çeviri mi sevimli, kitap mı bilemedim.  
Du bi... Daha en başındayım. Sayfalar ilerledikçe Platon felsefesinin altında ezilmeyeyim. 
Eyvaah! Annecimmm!


2 yorum:

  1. Sokrates'ın Savunması var ben de , o da incecik ama güzeldir.

    YanıtlaSil
  2. instagram sahaflarına nedense düşemiyorum ben böyle bi sıkıntım var. Güvenemiyorum galiba bir tık

    YanıtlaSil