1 Temmuz 2009 Çarşamba

"KAN"lı Deyimlerle Bir Deneme Yazısı

Dün gece tam bilgisayarımı kapatıyordum. Bir baktım bir yorum. Okudum. Keşke okumaz olaydım... Kan beynime sıçradı yemin ediyorum! Böyle bir yorum nasıl yazılır Hayal Kahvem'e! Ben ki kan içerim, kızılcık şerbeti içtim derim. Her türlü çocukluğu idare ederim. Bu kadar da olmaz ki ama! İsmini yazmamış güya... Yazanı anladım... Kancayı takmış bloğuma... Kantarın topunu kaçırmış bu defa! Amacı kanıma girmek ve yazmaktan vazgeçirmek! Eğer kan davası yapmak istesem... Kanlı bıçaklı olmak istesem ya da... Kan gövdeyi götürecek! İstemiyorum ama!.. Asla! Kanı sıcak biriyim... Kanlı canlı bir yorumcuyu neden kanlı katil edeyim? Böyle çocuklukları çok gördüm ben...Çoookkk! İstesem kan revan içinde bırakırım... Kelimelerim ve cümlelerimle onu gayet rahatlıkla dövebilirim... Laf sokup kanını akıtmasını bilirim... Lakin amacım kan gütmek değil ki. Dost edinmek... Can kardeşi, şan kardeşi, blog kardeşi... Yada içinde illa kan olacaksa, kan kardeşi olmak! Bakın göreceksiniz, nasıl sıcak kanlı bir yorum yazıp, kandilli bir temenna ederek elimi sıkacak.


NOT: Bu yazı deyimlerle yaptığım hayali bir deneme yazısıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder