12 Haziran 2010 Cumartesi

Ey Yaz!



Ey sıcak sevenler! Ey güneşseverler! Ey memleketime denk gelen en sıcak aylar ve günler! Ey Haziran! Ey Temmuz! Ey Ağustos! Ey beni bitiren mevsim! Ey yaz! Ey günebakan çiçekleri gibi enerjilerini güneşten alan insanlar! Bense bir yeldeğirmeni misali enerjimi rüzgardan alan biriysem eğer, güneşe, sıcağa, bu durgun, esintisiz havalara asla uygun değildir ki benim bünyem! Durma hakkımı kullanıyorum! Elimde değil zaten! Duracağım biraz!... Bu çok hazin bir bahis değil aslında. Bilakis herkesin sevdiği bir mevsimdir Yaz. Ama ben...Ben... Bu sıcak havalara dayanamam. Rüzgara ihtiyacım var. Yoksa eğer bir esinti yada biraz rüzgar! Ozaman Durma hakkımı kullanıyorum! Durmak da insan haklarından biri değil mi yoksa?Of...Of... Şu sonbaharın gelmesine daha çok var,değil mi? Daha çok var!

NOT: 14.05.2009 tarihinde yazdığım eski bir yazım. Her yaz tekrarlanacak görünüyor:)

2 yorum:

  1. İlk paragraftaki her seslenişinize "Efendim?" diye yanıt vermem üstüme alındığım anlamına mı geliyor :) Size hemen bir klima tedavisi gerek ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Selam Mit, yok valla klima falan olmaz bana.. en hakikisinden rüzgar alamazsam bitiğim ben bitiğim... yazları yaz uykusuna çekilenlerdenim:))

    YanıtlaSil