20 Ocak 2011 Perşembe

Sevdiğim Film Müzikleri - Titanic








6 yorum:

  1. Bunu sevmeyen var mıdır ki :) Herkes için önemli bir müzik, enteresan bir şey :)

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bir film di..yinede seyredilebilir..GERÇEK yaşam kesiti olan filmler her zaman hoşuma gitmiştir..Bu filmde biraz abartı vardı ama çoğu yaşam gerçekleriyle paraleldi..:))

    YanıtlaSil
  3. Evet hanımlar, şahane bir film ve müziktir:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Hayal Kahvem,

    Her gün televizyonda yayına alsalar, her gün seyrederim. Hatta elimdeki film cd.sini de bu filmi en az benim kadar seven kızım aldı gitti.

    Titanic filmi ve müziği beni de çok etkilemiştir.
    Bu güzel paylaşımınız için teşekkürler. Ben de Titanic'le ilgili bir blog yazma çalışmalarıma başlayacağım.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun. Sağlıklı, huzurlu ve tüm sevdiklerinizle birlikte mutlu ve güzel bir bayram geçirmeniz dileğimle birlikte Fıtır(Ramazan)bayramınızı kutlarım.

    YanıtlaSil
  5. Yaz Blogcu, film müzikleri ne kadar mühim değil mi? Aynı yemeğin kokusu gibi bir şey..

    Ben de bayramınızı kutluyorum. Sağolun.

    YanıtlaSil
  6. nasıl da patlamıştı hem film hem müziği...

    YanıtlaSil