19 Temmuz 2011 Salı

Aşıksan Vur Saza, Şöförsen Bas Gaza!

Aşıksan vur saza, Şöförsen bas gaza!
İstedim vermediler.. Sen şöförsün dediler..


Dünya dikenli bir hayat sevenlerde mi kabahat?
Çilemse çekerim kaderimse gülerim...





Gaz, fren, şanzıman halim duman
Aşk bir sudur, iç iç kudur!


Aşkı çekene derdi bilene sor
  Kabahat sen de değil seni sevende!




Sev beni seveyim seni
Sevene can feda, sevmeyene elveda!





   
NOT:  1976 yapımı, yönetmenliğini Martin Scorsese'nin yaptığı, Robert de Niro ve Jodie Foster'in başrollerini paylaştıkları Taksi Driver adlı filminin kareleri ile Senaryosu Yavuz Turgul'a, yönetmenliği Sinan Çetin'e ait 1982 yapımı, Şener Şen ve İlyas Salman'ın oynadıkları Çiçek Abbas adlı fimin bazı repliklerini eşleştirdim. Film repliklerini  www.cilekindunyasi.blogspot.com'dan aldım.


 

8 yorum:

  1. izlemek istediğim filmlerden bir tanesi bugün vaktim olursa ve nette bulursam izleyebilirim

    YanıtlaSil
  2. Biri hamur-işi Amerikalının taksicisi öteki bizimkisi..
    Biri hem sosyopat hem de psikopat diğeri naif bir gariban.
    Biri elinde silahı alıp ortalığı kan gölüne çeviriyor öteki gözyaşını içine akıtıyor-kendinin katili oluyor.
    Scorsese de De Niro da saygıyla önünde eğildiğim iki sinema adamıdır. Dün gece, Köstebek filmini izledim. Yorulmuş mu biraz nedir, 125 dakika gümbür gümbür anlattığı hikayeyi son onbeş dakika dağılın be yeter sıkıldım havasında öyle bir bitirdi ki. Olan Jack Babaya oldu.
    Sinan Çetin.. Çiçek Abbas'tan Bomontinin efendisi olmaya çok uzun bir yol katetti. Yol kendi yolu ne diyelim.

    YanıtlaSil
  3. bir terminatör resim ekleyip "ciğerini söktüm onun" da yazsaydın tadından yenmeyecekmiş.

    YanıtlaSil
  4. Aaa! RY, niye öyle yazsaydım ki? Kimsenin ciğerini sökmeyelim:)

    YanıtlaSil
  5. Avram, hoş bir yorum olmuş. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Dürr i Yekta, iki filmi de tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir post olmuş,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Benim okuduğum en iyi araba/ kamyon arkası sözlerden biri de ;
    Ölüme gidiyoruz dedin de mazot yok mu dedik :))

    YanıtlaSil