24 Temmuz 2011 Pazar

Son Dakika - Bizim Köyde Ters Ninja Tişörtü Modası Hızla Yayılıyor...


Geçen hafta satışa çıkan Ters Ninja tişörtleri bizim köyde o kadar rağbet görmüş ki Ters Ninja tişörtü giyenler pek havalı geziyorlar. Bakar mısınız Oya ve Tuğba'nın dünyayı biz yarattık pozlarına... Şaştım kaldım. "Ne ayak?" diye soracak oldum.  Ters Ninja tişörtü giydikleri için kendilerin ayrıcalıklı olduklarını düşünüyorlarmış. Vay canına sayın seyirciler! Dedim "Bırakın bu artizlik numaraları... Sorsam sanki Ters Ninja  kanunu bilecek misiniz bakalım?" 


Tuğba öğretmen tabii... Oya'ya söz bırakmadan hemen sorumu cevapladı... "Ters Ninja senaryolarda kullanılan bir klişedir." dedi. Şaştım kaldım. Duraksamadan sözlerine devam etti. "Ters Ninja  kanununa göre, kötü adamların sayısı ne kadar fazla ise, kahramana zarar verme olasılıkları o kadar düşüktür." dedi. İnanamadım. Oya da kafasını sallayarak aynen tastikledi. Akabinde "Ters Ninja manifestosunu ezbere söyleyeyim istersen." dedi. Yok artık! "Hangi ara Ters Ninja hakkında bu kadar bilgi edindiniz." dedim. Küçümser gözlerle beni ezdiler. "Biz yıllardır Ters Ninja. com'u okuyoruz zaten" dediler. Ne yalan söyleyeyim kendimi pek mahcup hissettim. İçeriye gittim. Hemen Ters Ninja tişörtümü giydim. "Bakın benim de Ters Ninja tişörtüm var. Bari benim de  Ters Ninja tişörtlü bir fotoğrafımı çekin." dedim.  Ters Ninja konusunda bir şey bilmiyorlar sanmıştım ya kızmışlardı tabii bana... Fotoğrafımı çekmeyi asla kabul etmediler. Oya ve Tuğba'nın fotoğraflarını Hayal Kahvem'e ekledim ama... Benim... Benim Ters Ninja tişörtlü fotoğrafım yok ya... Ne fena! Kendi havalı fotoğrafımı buraya ekleyemedim... Haksızlık ama... Fazla değil mi şimdi bana bu cezaaa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder