11 Ocak 2015 Pazar

Bu Hafta Seyrettiğim Filmler - 1 -




Not- 2015 yılında seyrettiğim filmleri her hafta yazmaya karar vermiştim. Bir nevi haftalık film günlüğü olacak yani... Yılbaşından bu yana 10 gün geçti ya... Az önce, bu hafta  neleri seyrettim diye düşünmeye başladım. İnanamadım kendime... 10 günde, taam 10 film seyretmişim. Yok artık! Napıyorum ben kuzum? 

Yemeyip, içmeyip, çalışmayıp film mi seyrediyorum? Yooo... Yeminle sadece yiyip içmekle kalmıyorum, yemek de pişiriyorum. Hele bu hafta denediğim ebruli kek nasıl şahane oldu anlatamam... Kendim yaptım diye söylemiyorum,  hem tadı enfesti hem şekli harikuladeydi. Öyle böyle değil yani...

Peki... Ya  benim kardeşten öğrendiğim unlu börek'e ne demeli? Bu hafta kaç kere yaptım kimbilir? Denk gelen parmaklarını yedi inanın... Diğer pişirdiklerimi yazmayayım.

Peki, çalışmadım mı? Ohooo!.. Vallahi deli gibi çalıştım. Yıl sonu ya... Aralık ve Ocak  en debdebeli aylarım! Abicim, ne zaman seyrettim bu kadar filmi diyeceğim demesine ama... Misal... Dün... İstanbul Modern'de... Oskar'a Aday Yabancı Filmlerden  İki Gün Bir Gece, Anne ve İnsan Kapitali'ni, yani üç filmi,  arka arkaya  soluk almadan seyrettim:)

Binlerce kasırga aşkına!  Yoksa ben... Hep mi böyleyim? Du bakalım... Önümüzdeki hafta vaziyetimi göreceğim! Allahım! Yoksa ben deli miyim? Ben neyim?

4 yorum:

  1. Sevgili Hayal Kahvem,
    kar yağışı nedeniyle AVM'de mahsur kaldınız anlaşılan. Benim bir yılda seyredeceğim sinema filmini 10 günde seyretmişsiniz.
    Two days, one night nasıldı, tavsiye eder misiniz?
    Ben galiba karanlıktan sıkıldığım için sinema salonu yerine evde film seyretmeyi ve tiyatroya gitmeyi daha çok seviyorum.
    İyi seyirleeeeeeeeer
    í

    YanıtlaSil
  2. Yooo... AVM'de değil, müzede seyrettim üç filmi:) İstanbul Modern'de:)

    İki Gün Bir Gece, tam senlik doktorcum, hararetle tavsiye ederim. Çok güzel bir film.

    Doğrusu, ben de yılda kaç film seyrediyorum hiç muhasebesini tutmadım. Kısmetse, bu yıl tutacağım:)

    Owww! Ne diyorsun kardeş sen, sinemaya gitmezsem kafayı yerim ben:))




    YanıtlaSil
  3. Bence aralarında en güzeli Whiplash'ti. belki farklı bir film tadında Interstellar da olabilir :) Geçen perşembe Trump Gösteri Merkezinde Günay Karacaoğlu'nun tek kişilik oynadığı "Basit Bir Ev Kazası" oyunu vardı. Çok başarılıydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whiplash sahiden müthişti Barış. İnterstellar tek kelimeyle uçurdu beni:)

      Trump Gösteri Merkezi'ne hiiiiç gitmedim. Nedense tiyatro bilgim, ilgim pek yok... Çok nadir:)

      Sil