13 Şubat 2021 Cumartesi

"kendinden bahseder misin biraz?"

kendinden bahseder misin biraz?
- konu sıkıntısı mı çekiyorsunuz
 bahsedecek kadar tanımıyorum daha kendimi
 olduğumun 'gelecek program'ı
 olacağımın 'pek yakında'sıyım
 hiç sürükleyici değilim ağırlığımca kilo ederim
 burada mı şimdi mi ayaküstü mü
 keşke çalışsaydım biraz evde
 ama benden size ekmek çıkmaz
 hiç gollü bir beraberlikten yanayım

kendinden bahseder misin biraz?
- bugün doktora gittim üç aylık nihilistmişim
  keyif veren maddelere ıstırap çektiriyorum
  karşılığında siz bana kimden bahsedeceksiniz
  hayvanların bitkilerin eşyaların
  niye soyadları yok ki onu düşünüyorum
  olmuyor ne yapsam olmuyor off
  iklim değişiyor ama akdeniz olmuyor

kendinden bahseder misin biraz?
- başkasının hayatı olsaydı bu yaşadıklarım
  çoktan çıkmıştım ben bu film bitmeden
  üç aşağı beş yukarıyım
  balık tutan kedi sokağını arıyorum
  avukatım gelmeden hiçbir şeyden bahsetmem
  kendimle bahse girdim ve bahisi kaybettim
  ayrıca burada olmayanlar hakkında konuşmasak
  cevap hakkı doğabilir


metinler ve başlık  / metin üstündağ-bir delinin mal beyanı
fotoğraflar / the talented mr ripley 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder