6 Şubat 2021 Cumartesi

Platon ve Elvis Presley ve Okur ve Yorum



Sedat Demir'in Umberto Eco hakkında yazdığı,   
Umberto Eco ve Yazınsal İletişim: Okur ve Yorum
 adlı kitabının  41. sayfasına geldim.  
Şu cümleyi görünce şaşırarak güldüm:

"Eco'ya göre Elvis Presley ve Platon hem üst hem de alt kültür tarafından
 onlara "eşit saygınlık" gösterildiği için, tarihte aynı yazgıyı paylaşır. "
  
Hoş değil mi? 
Hemen fotoğraflarına bakayım dedim. 
Hey!  Platon'nun meşhur tablosundaki pozu gibi, 
Elvis Presley de gökyüzünü gösteriyor, iyi mi:)
Hoşuma gitti. 
Siz de görün istedim.

Peki, Sedat Demir'e ne demeli? 
 Sizce de,  Umberto Eco'nun gençliği gibi, di mi:)

Valla, ben okurum. Ve işte... Yorumum:D

                             

Sedat Demir    /     Umberto Eco 

 

 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder