6 Nisan 2011 Çarşamba

İstanbul Film Festivali Bana Armağan

Bugün benim doğum günüm! İstanbul Film Festivalinin benim doğduğum hafta başlamasının bir tesadüf olduğunu mu düşünüyorsun? Yanılıyorsun! İstanbul Film Festival'i bana armağan! Öyle düşündüm! Öyle düşünmek istedim! Bugün evin kapısını kilitler gibi, kilitledim kendimi kendime. Telefonlara cevap vermedim. Dedim ki içimden "Ben bugünlüğüne ben değilim. Kendimde tatildeyim!" Sabah erkenden Beyoğlu'na gittim. Benim için düzenlenen Film Şöleni'nde, üç filmi ardı ardına seyrettim. Sonra kendimi ağırladım. Şahane bir yemek ısmarladım. Hele sinemadan çıktığımda, yağmur çiseliyordu ya... "Yok artık!" dedim. Yok bu kadar da olmaz!.. Bilirsin, bayılırım yağmura. Hele bir de yağmurda yürüyebiliyorum ya, Allahım çok teşekkür ederim!!! 

10 yorum:

  1. Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  2. Doğum gününüz kutlu olsun Vildan Hanım. :)
    Herkesin böyle güzel armağanı olmaz. Çok şanslısınız!..

    YanıtlaSil
  3. SEVGİLİ VİLDAN,iyi ki doğdun.ne kadar güzel doğduğun günü kendine ayırman,sevdiklerini yapman..ama seyrettiklerini de anlatacaksın değil mi? şimdi ben de yeni bir videomu yayınladım, o zaman sana ithaf ediyorum,umarım beğenirsin. benim sevdiğim bir müzik..

    YanıtlaSil
  4. Yazınız çok etkileyici...Bir insanın doğum gününü böyle kutlaması çok hoş...
    Ben de festivalde üç filme gitmiştim,keyiflidir:)
    Yağmurda yürüyüş için de hemfikirim.
    Doğum gününüz kutlu,yeni yaşınız şanslı olsun...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir doğum günü... Mutlu yıllara!

    YanıtlaSil
  6. geç oldu ama doğum gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  7. Harikasın Arkadaşım.
    Faceden kutlamıştım ama bir de buradan kutluyorum.
    Demek onun için ulaşamadım sana telefodan :) çok iyi yapmışsın.
    Kitapçıya da girmişsindir eminim.Kimbilir daha neler yapmışsındır.

    Daha nice yıllar sağlıkla..tatlı güzel anne..mutlu eş..oskarlı sigortacı..anaç abla..benim çılgın arkadaşım..yazar Vildan olmanı diliyorum.

    Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  8. hayatında seni mutlu eden şeylerin artacağı yeni bir yıl dileklerimle.

    bol filmli,şiirli,çizgi romanlı,şebboylu,trenli ve sevdiğiniz her şeyin bol olacağı bir ömür dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Doğum gününüz tekrardan kutlu olsun. Sağlıklı, huzurlu, mutlu ve bol filmli, bol kitaplı yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil