23 Mayıs 2009 Cumartesi

İtiraf Ediyorum!

Tamam,itiraf ediyorum! Bunca yıldır içimde saklıyordum. Kimseye söyleyemedim. Gizledim. Bazen gizlemeye mecbur kalıyorum. Bakın, ilk kez açıklıyorum.Ben her yıl Ajda Pekkan'ın bir açık hava konserine gidiyorum. Bu neden tuhaf geliyor ben söyleyince? Ajda'nın konserine gideceğim deyince, sanki bizim köyde küçümseniyorum! "Halen mi gidiyorsun ?"diyorlar bana. Evet, halen gidiyorum. Size söylemeden hem de.. Şahit mi istiyorsunuz? Peki, Hülya'ya sorun! Çünkü Hülya da geliyor benimle birlikte!
Eve şimdi geldim. Beyaz'ın programında Ajda Pekkan'ı görünce nasıl şaşırdım anlatamam! Ajda Pekkan'ın bu gece televizyona çıkacağını hiç bilmiyordum... Tam "Sensiz yıllarda Yaşadım sanma Sensiz yıllarda Unutmadım seni" diye şarkı söylerden yakaladım. Hemen koltuğa çöktüm. Neredeyse sevinçten kanatlanıyordum. "Gurbetten gelmişim yorgunum hancı Şuraya bir yatak ser yavaş yavaş " ile devam etti sonra. Ama var ya, ardından sıra Ajda Pekkan'ın empatiyi, aşkı, müziği tavan, egoyu taban yaptığı muhabbet safhasına geldi ya... İşte o ara dayanamayıp, televizyonu az daha kapatıyordum!Allahaşkına söylesenize, Ajda Pekkan şarkıcı değil mi? Hiç konuşmayıp sadece şarkı söyleyemez mi? "Konuşturmayın kardeşim, konuşturmayın, sadece şarkı söyletin!" diye tam Beyaz'a telefon edecekken o muhteşem şarkılara geçti... "Haykıracak nefesim kalmasa bile Ellerin uzanır olduğum yere" ardından ""Kimler geldi Kimler geçti Hiç birisi hasretini gidermedi" şarkısında, artık tam kıvamını bulmuştu Ajda ki..." Ben gidiyorum artık Allahaısmarladık!" demesin mi? Hissetti dedim kesin hissetti vaziyetimi... Konuşturmayın dedim ya, aldı bendeki negatif elektriği, programını bitirdi. "Tam ona sarılırken gördüm pencereden Gülünecek ne vardı, gülüyordun ya öperken Bu gece seninle olalım derken Sildim seni o anda kalbimden " diyerekten programa noktayı koydu... Of ama kesmedi tabi, beni kesmedi... Televizyonu kapatırken o müthiş şarkısını, bu bed sesimle ben söyleyecektim ki.... "Sardı korkularrrr! " diye benim final parçama geçmedi mi? Hahha! İşte bu! "Sardı korkular gelecek yıllar Düşündüm sensiz nasıl yaşanacaklar Gözlerimde canlanacak yaptığın haksızlıklar Döndün bak geldin şimdi Bugünü aslında nasıl sabırla bekledimdi Seni yalvarırken görmek seni ağlatabilmek Geçmişi senden geri almak bütün ümidimdiiiiiiii! Heyyy! Heyy! Heyyy!"!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder