10 Kasım 2009 Salı

Rocky2 ve Rocky3 ü de İsterim!

"Issız bir adaya düşsen yanında hangi film olsun isterdin?"diye sordu arkadaşım. Cevabımı hiç tereddütsüz ve anında verdim:"Rocky1"


Tam evden çıkıyordum ki bir şey aklıma geldi. İnan ki, kapıdan geri döndüm. Düşündüm de madem ıssız bir adada tek başıma Rocky1 filmiyle kalacağım. Bari bir iyilik yapın da, Rocky2 ve Rocky3 ü de verin yanıma... Sadece Rocky1 yetmez ki bana. Devamını çok ama çok merak ederim sonra. Bana "Issız adada hem sabrını, hem merakını törpülersin nasılsa!" mı diyorsun? Hoppala! Ben Rocky4 ve Rocky5 i istemiyorum ki ama... Sadece ilk üçünü.. O kadar.. Yeminle.. Valla! Neden Rocky'nin ilk üç filmi mi? Dönüşte anlatacağım. İnşallah!.. Gene anlatmazsam mı?

Söz! Anlatacağım bir ara! Fotoğraflara baksana!



2 yorum:

  1. hem ortanca coocumm hemde rocky hastası:)küçükken abimle izlerdik hep...ben hala verilince izlerim çok çok severim:):)

    YanıtlaSil
  2. Hey! Pofiş merhaba.. Demek okuyorsun yazılarımı!
    Şimdi mahçup oldum valla:)
    Hem ortanca çocuk olmana, hem de Rocky'i sevmene
    bayıldım bu arada:) Sevgiler!

    YanıtlaSil